2009-11-11
 20:24:39

Glömsk igen...

Men fy mig. Idag var jag och Amelia hos moster Veronica och kusin Leah för att äta lasagne som Anne-Lie hade gjort. Det var supersmaskigt och mysigt. Leah var också vaken ett tag så vi fick gosa lite med henne! Men gissa vad jag glömde då?? Att ta bilder till bloggen. FY MIG! Med lite tur så tar vi en tur till svinis-vaccineringen med dom imorgon och då ska jag minsann komma ihåg bilder!

Kursen i konsument beteende har startat. Än så länge är jag inte så imponerad. Det är också svårt att komma över lärarens problem med att böja engelska verb och stava korrekt i mail, ppt-presentationer etc. Första uppgiften ska inte in förrän om 2,5 veckor, så tills dess får jag stoppa näsan i boken som jag förväntar mig att lära mig mest av under den här månaden.

Lars kommer hem på fredag. Först var det meningen att han skulle jobba i helgen och inte komma hem förrän nästa fredag. Så det känns som en bonus att han kommer hem nu. Och det är tur att han gör det, hur sjutton ska man klara sig i två veckor utan varandra??

Sist men inte minst... vill jag rekommendera en variant av mitt favvo-te. Brunkullans ekologiska höstte med smak av vanilj och blåbär! Jag dricker det röda teet såklart, det innehåller ju inte en gnutta koffein. 




Therese

Tja först: pinsamt då om det är engelsktalande personer som tar kursen & kvaliten på PROFESSORNS engelska är dålig.



Iaf så kul att Lars kommer hem...:) Och kan man få beställa det underbara teet du dricker:) ? Kram Levi hälsar & Limu med


Jane



PUBLICERAT: 2009-11-12, 09:39:54 | URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Jane

oj, blev visst en tom kommentar...

Tänkte skriva att glömskan kanske har en naturlig förklaring ;)



PUBLICERAT: 2009-11-12, 09:40:47 | URL: http://janemargaretha.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: