2009-05-27
 19:23:58

T/R till Sundsvall

Idag var jag i Sundsvall för att uträtta lite ärenden. Jag åkte igår kväll och spenderade natten hos familjen Vestins. Therese och Limu har fortfarande inte fått sin lilla bäbis, men tiden gick ut i söndags så det dröjer nog inte så länge!


Limu, Therese & magen

Jag hann också träffa Angelica & Aina för lunch vilket var väldigt trevligt. Dom jobbar ju på If där jag var sommarvikarie för 7 år sedan, vilka flashbacks jag fick, och va gammal jag har blivit.

Sen fick jag sällskap i bilen på vägen hem av Maria som jobbar i Sundsvall nån gång i veckan.


Therese, magen & jag


******
Och förresten så ska min kamera som redan upplevt otroligt mycket i sina fyra år få följa med Therese & Limu på BB. Så det blir inte så många inlägg med bilder tills den har hittat tillbaka hit.
******


Angelica

Men du kanske får tillbaka den snart för nu har tösen allt värkar :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: