2009-05-03
 21:30:15

Kalas!

Igår hade vi ett års kalas för Amelia. Jätteroligt med familjen som kom å fikade med oss. Det var också roligt att få ha kalas med ballonger och serpentiner igen.

I present fick hon fina sommarkläder, leksaker till sandlådan, en keyboard med massa olika läten, en ljudbok, en badbok, glas, slantar och fonder.

Jag och Lars fick också en otroligt fin present av Jessica och Crippe, ett fotoalbum med bilder från Amelias första år.

Tack alla för de fina presenterna och för att ni ville vara med och fira den här dagen med oss!



Kalaspinglan i sitt ballonghav


Lillmoster och Amelia


Stormoster och Amelia


Med ny mössa och nya solglajjor


Jessica, mamma och jag

För nån dag sen skrev jag att hon börjar må bättre. Jag tar tillbaka det. Hon har fortfarande rosslig hosta, snor till dess förbannelse och tänder på väg. Hittills har hon fått de två nedre mitttänderna, så jag blev lite förvånad när de två övre hörntänderna är de som är på väg ("fel" ordning), men så idag ser jag att antingen har hon blåsor precis på tandköttet, eller så kommer fyra tänder där uppe på en gång. Med andra ord så förstår jag att hon har ont.


Therese

Åh vad fina ni är allihopa och vad mysigt det såg ut, det ska bli jätteroligt att se er i helgen. Kram


Madde

Åååh, vi längtar! Det ska bli såå kul att se er med =) Kramar


Angelica

Hej, åh vad fin hon är lillgummsan! Vad kul att ni kommer imorgon. SUPERKUL!! Vi bor ju i bosvedjan men det blir bra promenader när vi ska träffas. Jag har jobbfest imorgon så är inte säker om vi ses imorgon. Men garanterat på LÖRDAG. Saknar er. PUSS



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: