2009-05-21
 19:05:11

Helg mitt i veckan

Vilken tur man har ibland. Den här veckan får jag nämligen ha två fredagar. Hade en igår eftersom att jag är ledig idag och så är det ju riktigt fredag imorgon såklart. Fast idag är jag lite trött. Tog en promenad runt Frösöberget med Maria mitt på dagen och sen dess har jag varit sliten.

Måste bara få tipsa om den goda kycklingen vi åt till middag...


Fetakyckling med paprika och oliver
Fast vi hoppade över dom vita bönorna, Lars åt istället ris till och jag fullkornspasta.

Jag har också bakat till fredagsfikat imorgon (mitt viktigaste projekt på jobbet!)


Äppelmuffins med havretopping
Ska snart provsmakas!

Nu ska jag ta hand om tandtrollet som är lite ledsen och kramig av sig.


Jane

men guud så gottesugen man blir:)



PUBLICERAT: 2009-05-24, 15:17:51 | URL: http://janemargaretha.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: