2009-05-16
 23:58:20

BBQ at Big Papa's

Jag måste bara visa MMS:et jag fick av Lars igår när Amelia tog sin lunch-tupplur.



I morse åkte jag och Amelia ut till Jessica på Frösön och sen tog vi bilen in på stan för en fika. Det blev en stor besvikelse när vi bestämde oss för att gå på Tehuset för att inte va för mycket i vägen med barnvagnen. "Fiket" har blivit sunkit och skitigt och det kändes mer som att man var på ett lortigt pizza hak än på ett fik. Vet inte när det här hände, men om ni inte redan visste det så råder jag er att gå någon annanstans om ni ska fika på stan.

Kvällen spenderades hos pappa där vi grillade och tittade på Schlager-EM.


Jessica och Crippe. Av nån konstig anledning får inte jag och Jessica höra att vi är lika varandra så ofta längre. Jag undrar varför!


Haha, hur visste dom det?


Mina två busisar!

Imorgon ska vi på badet. Eftersom att jag, Jessica och Crippe donerar 400 spänn var till badet varje månad så trodde jag att vi skulle simma.. tydligen var det inte vad dom hade tänkt sig. Vi ska busa med Amelia i vattenlandet och åka rutschkana!

Just det ja.. Eftersom att jag har varit så otroligt trött de senaste veckorna fick jag följa med mamma sjuksyrra på hennes jobb igår och kolla mitt hb-värde. Det var bättre än bra. Vilket såklart var skönt att höra, förutom om man tänker på att det hade varit lätt att behandla. Så nu får jag väll bara vila (mer än jag gör... lägger mig runt 20:00 vissa dagar). Fast jag hade gärna börjar cykla till jobbet igen... om det inte vore för att cykeln jag lånat av Veronica blev stulen i torsdags! Jädrans människor som inte kan skilja på ditt och mitt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: