2009-03-16
 19:11:23

Quality time med moster

Idag har Jessica varit ledig igen och bad som vanligt om att få va barnvakt. I vanlig ordning fick jag mms under dagen:


MMS: "Hej mamma! Jag har hittat en kille!"
Jag:
"Nej för sjutton. Vad håller ni på med!?"


MMS: "Snart så..." (...kryper hon alltså. Reds anmärkning)
Jag: "Nu ser det bättre ut, mindre killar mera krypa"

Moster och morbror var på Timrå matchen i lördags och kom hem med en TIK mössa, halsduk och drickmugg. Jättetack.



Och så en dagens outfit i klänning, och så den från moster och morbror. Jessicas outfit kommer från Adidas =)




aina

åh så söt hon är lilla Amelia....Kanske den enda som är söt i en TIK mössa =)


Anki och Oliver

Men vilka fina rödvita färger. Synd att dom inte gick längre...Vi måste ses. Kram kram



ps. och NEJ, vi gillar inte att Amelia blir ihop matchad med andra grabbar när hon har sin kärlek i sundsvall. Puss ds


Moster

Klart hon ska bli ihop matchad! Här ska det väljas och vrakas =)



PUBLICERAT: 2009-03-17, 14:11:33 | URL: http://jessicaaaaaa.blogg.se/
Angelica

Men jag vägrar!!

Jag trodde vi hade bestämt att vi gör som dom gör i Indien. Gifter bort stinta. Så det är klappart och klart Jessica. Ledsen att göra dig besviken. Men bröllopet har börjats att planera redan.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: