2009-06-17
 21:35:00

Snart midsommar...

Så härligt väder vi har haft idag. Och så fort man somnat och vaknat igen infinner sig fredagskänslan! För sen är det midsommar och tredagars helg. 

Igår var vi och hälsade på Lars syster Jenny, hennes man Roger och 1 1/2 år gamla Hugo. Amelia tyckte att det var jättekul att få komma på besök, leka med Hugos leksaker och äta bulle!


Amelia med kusin Hugo

Imorgon är det dags att tvätta och packa för på fredag morgon åker vi till Enafors för att fira midsommar. Vi har hyrt stuga med Maggan & Marcus ett stenkast från Mamma & Melles stuga, alldeles vid forsen. Där ska vi sola och bada, HA HA, skojade. Vi ska fiska i regnet. Och blir det uppehåll ska vi bada badtunna. Grillning står också på schemat. Vi får nog besök av Micke och hans tjej också. Kuuuuul!!! Det ska bli så himla roligt att åka och bo i stuga en helg. Och det blir det mycket mer av i sommar.

Just det! Häromdagen överraskade Lars mig med ett nytt fiskspö. Så nu jäklar ska jag visa hur man fiskar på riktigt!


Lina

Men nej, nu blir jag ju alldeles nervös igen! Haha, jaha?!



Har varit och lånat en Bugaboo av en kompis men som du säger, det är ingen paraplyvagn även om den är smidigare. Det går att vika ihop en i två ganska små delar men detta ska jag alltså göra samtidigt som Bella kryper runt i ett tåg med massa folk och farliga saker? Hm, jag som är oteknisk och nervöst lagt...Vet inte om det blir så bra. Jaja, det löser sig nog. Håller just nu på att ragga efter en vagn i Sundsvall som vi kan låna så slipper jag ha med en på tåget överhuvudtaget. Vore bäst.



Trevlig midsommar på dig!



PUBLICERAT: 2009-06-17, 23:30:48 | URL: http://linalindstrom.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: