2009-06-10
 10:22:31

Jippi!

Storasyster Veronica har skaffat blogg =)

Läs mer här: Veronicas blogg


ps. Nu har jag inte skrivit på länge. Jag och Amelia var i Sundsvall i helgen och hälsade på stora familjen Vestin. Senaste tillskottet Levi fyllde en vecka och var huuuur sööööt som helst. Han var så liten att jag knappt vågade hålla honom, jag nöjde mig med att bara titta. Vi är verkligen glada för Therese och Limus skull.
Jag och Amelia bodde hos Anne och Bengt tillsammans med Angelica och Oliver vilket var superkul och fick även tillfälle att titta på fotboll med Marcus och fika med Aina och Dylan. Och så hälsade vi på farmor Astrid såklart! En supertrevlig helg som vi gärna gör om!

Det blir fortfarande inga bilder. Therese fick fortsätta låna min kamera. Hon har inte hittat sin och det är klart att man ska fota den här speciella

Nu är mitt fika slut, tillbaka till jobbet. Kram på er!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: