2009-07-16
 21:44:19

Titta!

Vill bara passa på att visa vilket fint mms jag fick häromdagen.


Therese, Limu och Levi

Till helgen ska vi till Sundsvall för att fira farmor som fyllde 80 i tisdags och så ska vi bo hos lilla familjen på bilden, plus resten av stora familjen Vestin!

När jag ändå är inne på mms så kan jag visa vad jag har fått av pappa som redan är i Sundsvall.



Annat än småfirrarna Lars och jag brukar få.. en till fick jag också...


"Glada Laxar 12st + 2st öringar"

Haha. Ibland undrar jag om mms:en jag får är till för att retas med Lars, hihi!

Amelia håller på att få två nya tänder. Så hon är väldigt gosjuk på dagarna. Och inte minst på nätterna, så nu har vi sällskap i sängen =) Stackarn har ju feber, säkert ont i kroppen och i munnen. Men vi hoppas att det har gett med sig till helgen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: