2009-07-26
 19:58:00

Semester!

Believe it or not, jag har semester! I en hel vecka får jag va ledig och umgås med familjen.

I fredags grillade vi med Marcus och sen hade jag myskväll medan Amelia sov och Lars var på stråket. Runt 23 tiden kom Jessica och Crippe på snabbbesök innan dom åkte vidare till Fäviken.

I lördags var jag och Amelia på stan med Veronica som börjar närma sig slutet av sin graviditet. Sen åkte jag, Lars och Amelia till Marcus och Maggan och spelade tv-spel. Jag mötte Lars i NHL och efter förlängning stod det fortfarande 2-2. Det tog runt 20 straffar tills Lars van, förbaskat! Haha!


Redo för stan


TV-spels kväll

Idag hade vi sovmorgon till klockan 8, då vi var fulla av energi och åkte till Veronica och Danne där vi fikade och hjälpte till att kvistlacka tak.


Isa, Danne & Veronica


Jag lackar...


... och lackar!


Veronica

Tusen tack för hjälpen, den är ovärderlig!! Kram V


Maja

Se till och njut av den här veckan nu:) Sen så drömde jag om söta Amelia inatt så jag tror det är dags att jag får träffa henne snart igen^^



PUBLICERAT: 2009-07-27, 11:49:00 | URL: http://majapaulsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: