2009-07-14
 17:58:52

Flaggdag!

Yes, idag är det flaggdag. Det är så fint att se alla flaggor när man fyller år! Hihi.

Japp, idag är jag hela 26 år ung. Firandet tog vi hand om i lördags då jag bjöd familjen på tårta.


Jordgubbstårta med Lemon Curd


Jag och Amelia

Jag fick världens finaste present. Jag har ju bestämt mig för att börja samla på kockknivar. Och när jag fick mitt paket och läste på kortet att alla var med på den började jag misstänka att dom hade köpt just en kockkniv. Men när jag öppnade paketet hade jag fått ett set med FEM GLOBALKNIVAR!!! Åh jag är världens lyckligaste och har världens snällaste familj. Sen dess har jag hackat och skurit med ett stort leende på mina läppar!!


Happy!!! Fem globalknivar


"En brödkniv, kockkniv, grönsakskniv, allkniv, skalkniv bla bla bla..."

På kvällen var Jessica och Crippe barnvakt så att jag och Lars fick gå på bio. Det var så mysigt att ta sig iväg på en date! Tredje i ordningen sen vi fick Amelia. Vi måste faktiskt skärpa oss på den fronten.


Jag och Lars

Nu håller Amelia på få två nya tänder. Så hon har lite feber och ligger fint på den mjuka skötbädden på hallgolvet och leker stillsamt och tittar på när vi lagar mat... vilket jag ska engagera mig i nu istället för att sitta framför datorn.

Hej svejs!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: