2009-07-02
 20:33:53

Bättre sent än aldrig

Veckans (det har ju inte blivit så mycket mer på slutet) inlägg blev lite senare än tänkt.. har väntat på bilder från Jessica.

Helgen som var tillbringades hos Crippes föräldrar i Mårdsjön. Det skulle vara en fiskeresa, men jag, Amelia och Jessica tillbringade dagarna på badplatsen och fick sällskap av moffa Jösse och Crippes mamma Eva en dag. Det var verkligen en jättemysig helg.


Crippe och Amelia


Bbq


Pussas


På badplatsen

Idag trodde jag att jag var smart. Eftersom att jag var mammaledig i sju månader och Lars kommer va hemma lika länge tänkte jag att vi skulle kunna ansöka om jämställdhetsbonus från Försäkringskassan. Det skulle resultera i ett skatteavdrag på 100 kronor per dag man har haft föräldrapenning. Men tro på sjutton att barnet ska va fött efter 30 juni 2008. Hmm.. typiskt... men jag ska komma ihåg att ringa dom nån dag och dubbelkolla vad det egentligen handlar om.

Just det. Idag var vi på återbesök hos barnläkaren med Amelia. Allt va fina fisken. Hon väger 8475 gram och är 71 cm lång. Hon har fortfarande blåsljud på hjärtat och till hösten blir vi kallad till ultraljud för att se om hennes hål i hjärtat växt igen eller om hon får opereras.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: