2009-01-20
 12:55:20

Tillbaka i kyrkan =)

Nu har kyrkis dragit igång igen! Äntligen! Det har varit jättekul att få se alla barnen och föräldrarna igen. Vi blev bjudna på vårt första kalas på måndag när Saga fyller 1 år, sååå spännande =)


Saga, Alice, Cornelia, Isabelle och Amelia

Igår skrev jag inget.. jag och Amelia hade tvättstugan från typ kl. 14 till 20 när sista plagget var vikt, så det fanns inte så mycket roligt att skriva om.

Vi är förresten ensamma hemma för Lars är i Hundfjället och jobbar. Så vill ni komma förbi och hålla oss sällskap är ni välkomna. Idag ska jag by the way bli bjuden på middag! Matte skrämde nämligen ihjäl mig igår som vanligt när han kastade en snöboll på fönstret, så som plåster på såren får han bjuppa på middagen han har varit skyldig mig sen tidigare.


Jane

men hej Madde.

Kul att du har en blogg också =)

Gud va söt Amelia är, och det syns verkligen vem som är far till henne .... =)

Jag ska kolla med bm va hon säger.

E såå less allt snor nu.

Har varit snorig i tre månader!

Hur va det egentligen det gick för dig med graviditeten?

Hon kom för tidigt va, eller är jag ute och cyklar nu?

KRAM



PUBLICERAT: 2009-01-20, 15:42:52 | URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Jane

ojdå.. så tidigt.

Hjälp va konstigt det skulle vara att få barn nu redan..

Men.. vet du varför det blev som det blev?

Och hur har det påverkat henne då?

Ja du.. för mig går det väl ok...

Problem med foglossningar, och sen har jag haft riktigt ont en längre tid kring bröstkorgen. Det pressar och pressar, och det blir ju knappast bättre ju längre tiden går. Blir ju så förbaskat trångt i magen och allt pressas ju uppåt...

Blir lite mindre käk än va man kanske skulle ha tryckt i sig annars...

Men förutom det så e det väl bra ;)



PUBLICERAT: 2009-01-20, 19:44:12 | URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Jane

ah okej... skumt att det blev som det blev ändå...?

Dom brukar ju kunna veta vad som hänt ...

Men hon mår ju bra iaf, det är ju huvudsaken :)

Ja mamma är ju lyrisk !

Men jag har förberett mig för den dagen jag skulle berätta VÄL.

Visste att hon skulle bli helt galen av glädje.. haha

Kom på att jag glömde svara på frågan om klassträffen...

Jag vet inte om jag ska gå än..

Höggravid och jävlig som man kommer va... haha

Vi får väl allt se..

Det är ju ändå 120 mil tur och retur så...



PUBLICERAT: 2009-01-20, 20:02:26 | URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Maggan

Hej Lyriska Maggan här ;)

Vilken söt tjej å snacka om att va lik sin Far,,haha!

Hoppas allt är bra med er alla.



Kram Maggan



PUBLICERAT: 2009-01-21, 12:07:37 | URL: http://karinmargareta.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: