2009-01-23
 15:43:54

Tack gode Gud

Nu har vi precis kommit hem från badet. Och precis som varje gång vi är där tackar jag Gud att Amelia inte bajsade i vattnet. Pjuh. Tack.

Här är hon... randig!



Ikväll är det dags för Let's Dance igen.. men Jessica & Crippe ska på after work i Stugun.. jag får väll försöka klara mig utan er då!

Lars är på väg hem från Sälen. Äntligen. Han hade räknat med att komma hem på onsdagen. Vad har vi för dag idag? Friday. Stackarn, det här är alltså Lars vanliga tur.


Maja

Men herregud, hon är ju för tusan hur söt som helst:D Ni får jätte gärna komma in och hälsa på mig på stadium nästa gång ni har vägarna förbi på stan:)



PUBLICERAT: 2009-01-23, 21:56:18 | URL: http://majapaulsson.blogg.se/
Therese

Haha det gör jag varje gång jag har varit till poolen med tackar Gud för att det inte hände mig heller! HAHA Så fin hon är lillgumman, hon passar i rosa, unlike me. Kram kram från Tessan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: