2009-01-02
 20:29:39

Snö!

Idag har vi varit och badat med Roger, Lina och Felicia. Det var roligt att träffa dom och ännu roligare att hitta på nått istället för att bara dricka det traditionella kaffet =)

På vägen hem började det dessutom snöat och det har snöat sen dess. Lovely! Vi har varit i desperat behov av snöpåfyllning och nu kom den.. inte en dag för sent.

Jag har glömt att berätta om en av världens bästa uppfinningar. Det fjärrstyrda motorvärmaruttaget. Vi behöver nämligen inte leta oss ut i kylan för att snurra igång vår motorvärmare.. utan använder istället internet för att slå på den. Fy så underbart det är. För dom som inte använder internet så kan man även sms:a eller ringa sin motorvärmare eller gå ut till garagelängan och knappa igång den på en panel.
Jag kan lova att hade vi behövt gå ut för att starta motorvärmaren hade den inte använts alls. Välkommen till familj Bekväm (usch så hemskt!).

Systeryster ligger fortfarande på sjukhuset. Jag och Amelia var och hälsade på henne och hennes roomie igår. Som vanligt var Amelias besök hästlängder mer uppskattat än mitt. Mitt liv som mamma!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: