2009-01-09
 17:52:34

Shake it!

Alltså.. det är intressant va blind man är ibland. Först igår forstod jag varför Amelia skakar på allt hon får tag på.. hon vill ju att de ska låta.. som alla hennes skallror.. hihi... nu ler jag för mig själv så fort jag ser henne försöka skaka på ett stackars gosedjur, en sked eller en penna...

Idag har vi badat. Eftersom att vi ska bada med Jessica nästa fredag fick Amelia träna på sina undervattenskonster och att åka rutchkana. Nädå.. vi lekte i babyvattenlandet, med bubbel och fontäner. Hon blir less ganska fort ändå och då är det perfekt att hon inte får bada mer än 30 minuter för att hon inte kan hålla värmen så mycket längre.


Den röda trikån hon hade som safety under julen.

Nu väntar vi på Jessica och Crippe. Sen blir det Let's Dance för hela slanten. Fast det blir en tidig kväll, Lars ska jobba på Arctic Cat cupen i helgen. Undra vad jag och Amelia ska hitta på då? Spännande.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: