2009-01-14
 13:51:39

-2 & solsken!



Haha.. igår kväll hälsade vi på säsongarna som bor ovanpå oss. Under dagen hade dom tydligen satt i antenn-kabeln så att vi skulle kunna titta på tv. Väl hemma bestämde jag mig för att testa tv:n. På tablån stod "Dr Houses svåraste fall" och jag la mig i soffan för att slappa lite innan det var dags att hoppa i säng. Det var ett spännande avsnitt... dom 20 minuterna jag fick se av det, för rätt vad det var så byttes House ut mot nån slags turkisk musik kanal! What the h***!!?? Haha. Så det blev en tidig kväll igår med.

Oj.. nu vaknade Amelia... vi ska gå till backen och se hur det går för Lars & c:o att starta upp snökanonssystemet. Går det bra åker vi nog hem ikväll.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: