2009-01-27
 21:19:50

Kan man bli glad för mindre?

Åh herregud... snacka om att man har lite för sig på dagarna. Idag efter kyrkis städade jag lägenheten... och blev totalt euforisk över vårt nya Ajax allrengöringsmedel. Det luktade sååå gott! Hemtrevligt med en touch av bäbis. Haha. Desperate Housewife? Check!

Amelia sov när vi kom till kyrkis så jag fick stå för pysslandet. Skojar jag? Hon är ju för liten för att pyssla, är det nån som gör det så är det ju jag... Den här gången blev det en massage spindel. Lars har redan varit en snäll pojkvän och testat den på mig!

Imorgon åker Lars till Sundsvall för att jobba. Jag blev en smula ledsen över att han och hans kollega har en så fullproppad bil att jag och Amelia inte får plats. Men det är ju hans jobb.. inte nöjesresor för mig och bäbisen.
Jag ska istället åka till Sundsvall på lördag med Anne-Lie och Veronica. Det blir en Shop 'til You Drop Road Trip! Därför hade jag gärna åkt i veckan också så att man hade hunnit hälsa på.... och sett Aina och hennes nya hus!


Therese

Snygg massage grej verkligen proffsig med en hint av fjällkänsla haha, kanske en ny affärside? Måste ju komma på någonting för att få kulorna att rulla in så har du några tips så kan vi ju snacka om det på skype ikväll/din morgon, kramkram, ps var det den rosa ajaxen? ds


aina

Dålig planering hörru.. ska du åka till sundsvall utan att ha tid å häla på? =)ja, ja... du får väl hälsa på en annan gång då... Hoppas ni mår bra allihopa, nu ska jag fortsätta jobba..Kram


Madde

Vi glömde prata om affärsidéerna! Vilken miss. Ps. Jag hittade inte den rosa, nu fanns det en orange/rosa... mmm! Ds.



Ja Aina.. suck... det hade varit roligt att få träffa dig och se hur ni bor. Jag är ju så trög på att ta mig ner annars..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: