2009-01-12
 09:17:09

Förlåt

Nu har Amelia dreglat sönder min mobiltelefon. Slår jag en 1:a blir det 21. Slår jag en 2:a blir det 21. Slår jag en 4:a blir det 54 osv... Jag måste nog pilla upp telefonen och rengöra/torka den, vad vet jag? Men jag väntar tills Lars kommer hem, han har själv erfarenhet av att tappa telefonen i toaletten (när jag pratade med honom).

Det kanske är ett tecken. Jessica har ju precis fått sin enormt efterlängtade Sony Ericsson W980. Lars har precis skickat efter en Samsung Omnia. Men jag gillar min telefon! Min lilla klump räcker gott och väl. Snälla kom tillbaka till mig! Förlåt för att jag lät bäbisen dregla på dig, det ska inte hända igen. Förlåter du mig!?


Crippe

Hoppas det går att torka, min gick ju torka tillbaka till ett knappt funktionsdugligt läge :-)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: