2009-01-04
 15:45:36

Bye bye julen

Idag har vi städat undan julen. Det var faktiskt skönt att få ta ner julgranen och att byta tillbaka till de vanliga köksgardinerna.

Sen åkte vi ut till Jessica och Crippe där det bjöds på smörgås tårta. Mmm så smaskigt. Amelia försökte även äta upp mosters haka..



Det är ganska coolt att man kan se hur många bilder man har tagit med sin kamera tack vare filnamnet. Nästa bild kommer vara bild 6350. Sjuuuukt. Kameran jag fick av pappa sommaren 2005 har alltså använts väldigt flitigt!

Nu ska jag snart laga korvstroganoff... salt-fri så att Amelia också kan äta såklart!


Anders B

6350....



jag kanske kommer upp i 63 efter ett år :)

men jag lovar!, jag ska ta mer kort!


Madde

Ja det tycker jag. Och så kan du väll återuppliva din blogg så vi får se bilderna!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: