2009-12-10
 09:45:03

Men va i....

Den enda timmen jag har värderat på TV:n den senaste tiden har varit på onsdagar mellan 21:00 och 22:00 på 5:an. Då har jag nämligen tittat på Grey's Anatomy.
De tre senaste veckorna har jag pluggat varenda kväll, så den här lilla timman har liksom representerat min egentid.

Så igår slog jag igen boken, hoppade i sängen, slog på TV:n och möttes av... några idiotiska, ytliga och pengagalna kvinnor som lever i nån slags drömvärld med noll verklighetsuppfattning.

Dom har alltså bytt ut MITT PROGRAM mot ytterliggare ett housewife program. Suck. Kan det verkligen vara så intressant att titta på dessa kvinnor att man behöver göra flera olika program om dom? Suktar vi svenska kvinnor verkligen efter att drömma oss bort och fantisera om att leva i en sådan värld? Är det här bra TV?

Näe fy... jag stängde av skiten och gick tillbaka till min kurslitteratur.


Grey's Anatomy Säsong 6 fortsätter i januari...


Therese

Jag håller med, skit och smörja, tittade faktiskt lite men ska aldrig se mer, precis som med Ullared (har sett 5 min fy fan va kasst), fattar inte hur man kan utsätta sig för att se på nåt sånt! Det är juluppehåll på Greys. Nixpix vi hörs sedan Mc Smarto;) hejhej


Maggan

GRATTIS, hörde att de va syskon på gång (Kim skvallrade)



God Jul på er / Kram Maggan



PUBLICERAT: 2009-12-11, 15:46:34 | URL: http://karinmargareta.blogg.se/
Elias,

du får väll hitta en ny "golden hour" nu då;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: