2009-12-13
 19:40:22

Lucia

Filmtittandet igår gick inge bra. Jag valde en film jag såg för inte så länge sen och höll på somna efter en halvtimma. Så jag gick och la mig innan halv tio =)

Amelia tog sovmorgon så vi höll på att missa Luciatåget på TV imorse! Så fräckt =) En kvart hann vi se och Amelia gillade det lika mycket som jag. Luciasånger är så fina.

Sen väckte vi Lars och åkte till hans mormor som fyllde 88. Där fikade vi och hade trevligt med hans släkt. Haha, törs inte skriva nått annat nu när jag vet att dom läser bloggen, tihi!! 

På vägen hem stannade vi i Torvalla Centrum för att handla lite och upptäckte att dom hade julmarknad där. Amelia fick en pepparkaka, vi var med i en tipspromenad och sen sprang vi rakt in i pappa!

Efter det har vi varit ute och gått lite. Amelia tycker att det är jättekul att gå på alla olika underlag, frost i gräset är favoriten, men ojämn hård snö är också roligt. Nu väntar vi bara på att det ska komma meeeeer snö!


Bakis-Lars och Bus-Amelia


Maja

Alltså jag får verkligen världens leende på läpparna när jag ser amelia, hon är så otroligt söt:)



PUBLICERAT: 2009-12-13, 20:40:41 | URL: http://majapaulsson.blogg.se/
Therese

Det är kul att följa er lite så här på avstånd:) Får iallafall lite koll på barnens kusin. Maja tycker det är kul att se bilder på Amelia. Förresten har ni fått någon inbjudan till dop?

Kram Therese



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: