2009-12-29
 19:51:18

Jag har inte berättat...

...att min mobil med batteriladdningsproblemet har ringt sitt sista samtal, skickat sitt sista sms och spelat sin sista låt.

På da'n före doppareda'n kom min nya telefon. Jag hade ju absolut inte tänkt att skaffa en ny på minst ett och ett halvt år, men nu var jag tvungen och jag är otroligt nöjd med mitt val. Jag har världens smartaste, bekvämaste och coolaste mobil. Den slog mina förväntningar med hästlängder.


Jag har skaffat mig en iPhone och det är inte klokt vad den kan göra grejjer. Det ballaste jag hittat hittills är en applikation där man ställer tiden man vill kliva upp, med ett 30 minuter span, och så känner telefonen av ens sömncykel och när bästa tiden är att vakna.
Fast jag har inte använt den själv än.. jag vaknar till Amelias ljuva sång!

Jag bjuppar på en bild från telefonen på Amelia när hon åker pulka till moffa!


Crippe

Bubbelplastappen är ju coolare....


Angelica

Men vilken snygging hon är den där lilla prinsessan!! Gott Nytt År på er :) KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: