2009-12-21
 19:28:30

Inte så kontaktbar...

Vilket sammanträffande att jag har haft problem med min telefon länge... och när jag väl skriver om det i bloggen... då slutar den nästan helt att ta emot laddning. Så om ni undrar varför man inte kommer fram på min telefon på kvällarna är det för att jag har den ansluten till datorn, det enda sättet den tar emot lite laddning på, och då kan man inte använda den.
Men men, jag har ju hemtelefon.

Dagens nyhet är att "Babyface och babyvoice Idol-Rabih" ska va med i Let's Dance. Typiskt. Han var inte min favvo. Kunde inte Kalle ha varit med istället? =) Jaja, det kanske är roligare att se Rabih dansa än sjunga, vad vet jag!?

Peace and love på er! Snart är det jul =)


Therese

RABIH RABIH!!


Eva

hehe.. han låter inte så intressant i mina ögon heller. men vem vet ;)



GOD JUL på er! Hoppas ledigheten blir mysig! :)



PUBLICERAT: 2009-12-22, 09:56:24 | URL: http://evali.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: