2009-12-06
 14:23:07

Happy 2:a advent!

Kanske dags att sätta upp julgardinerna nu då. Jag gillar inte dom vi har haft dom senaste åren och tänkte köpa ett par nya. Men det har varit omöjligt att hitta ett par jag gillar, så då får väll dom gamla duga då...

Igår var jag & Lars på date! Vi firade att vi har varit tillsammans i tre år. Jessica & Crippe passade Amelia medans vi var ute och käkade och tittade på New Moon.
Innan det så var vi & Amelia på stan och shoppade en ny vinterjacka till Lars. Det blev en varsin fleece-tröja till vintern också, så nu är vi redo för MER SNÖ. Tråkigt att det töar idag, TRÅKIGT!!

Lussebullar har bakats. Jag och Veronica var flitiga häromdagen och bakade smaskiga, saftigt lussekatter. Synd bara att dom snart är slut... dom är försvinnandes gooooda!

Det blir inte mycket bloggat nu... Jag har haft fullt upp i skolan dom senaste veckorna och imorgon börjar jag jobba, plus att jag måste hinna plugga till en tenta på fredag. Så jag har inget spännande att rapportera, och kameran var det ett tag sen jag använde. Men tro inte att vi har tråkigt för det! Det är så skönt att ha Lars hemma. Jag sitter och läser och han spelar TV-spel på kvällarna, perfekt! Och så är ju Amelia en sån himla solstråle. Det är så underbart att titta in på hennes rum på morgonen och se en liten tjej stå och dansa i sin spjälsäng. Sen när man närmar sig ska det busas och så får man en god-morgon-kram av hennes snuttis-giraff.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: