2009-12-31
 12:33:18

Förberedelser

Nu är det dags att börja förbereda nyårsmaten. Kycklingen ska marineras och efterrätten bakas. Och så ska jag nog dammsuga och torka golven. Spännande va!?

Imorse fick jag och Amelia prata med jättefina Angelica på Skype. Amelia hade nog glömt hur skype funkade för hon stod helt förlamad och tittade på Angelica. Eftersom att Nya Zeeland är 12 timmar före oss var det fest och snart ett nytt år hos dom. När vi skulle lägga på stod Amelia fortfarande å glodde, orörlig, trots Angelicas uppmaning "Vinka till svärmor!!" Haha.

Jag försökte ta en fin bild på Amelia också.. men jag tror att världens mest fotade tjej har fått nog. En liten smygis fick jag till.. hon står å klappar till musiken på tv:n såklart, nybadad å piffad.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: