2009-12-09
 10:33:21

En hälsning och en uppdatering

Titta Oliver om du plockar ut tallrikarna tar jag hand om besticken! Förresten, din mamma har inte skickat er adress, så jag har inte kunnat posta ditt brev... Puss & Kram, Amelia



I måndags började jag jobba. Dagen bara flög förbi och det kändes väldigt bra att vara en ansvarsfull medarbetare igen. Däremot mådde inte min rygg lika bra, jag har lite svårt med hållningen, är lite framtung om jag säger så. När jag kom hem efter jobbet hade Lars handlat en "gravidgördel" åt mig =) TAAACK! Och den hjälper verkligen. Den stoppar mig från att svanka som en anka och nu mår ryggen super. Tänk om jag hade vetat det förra gången jag var gravid. Tack för tipset Veronica!

Herregud, har ni tänkt på att det snart är jul. Inte nästa vecka, men veckan efter!! Tiden går fort när man har roligt alltså.


Jane

hehe va söt hon är =)

Kul att träffa er en sväng, även om jag va hyperstressad och såg ut som ett krockat skithus.

Tycker ni kan komma å fika nån dag? :)



PUBLICERAT: 2009-12-09, 18:51:16 | URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Anonym

hej, å ännu ett mislyckad telefonsamtalar dag haha ja vi fick ju prata en stund iaf. Du kan få Olivers addy av mig, här är den: 3 Morgan Place, Tawa, Wellington, New Zealand. Lätt som en plätt.

Vi får kanske höras imorgon ist då? Kram o hej!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: