2009-12-16
 21:46:56

Där fick jag...

Jaha... jag tog bilder idag på Amelia som jag tänkte att jag skulle visa för er. Men fröken uppskattade nog inte att bli fotograferad när hon är sjuk.. för hon raderade alla tre! Vad är oddsen att hon lyckas pilla på kameran och radera just dom bilderna? Jaja.. jag får väll va försiktigare med var jag lägger kameran i framtiden, men hon tycker att det är så roligt att titta på bilderna!

Vi har varit hemma idag också. Amelia sov så dåligt inatt och hade feber på morgonen och när hon sov lunch. Men doktor Madde tror att febern är över nu. Såklart så är vi hemma tills vi är säkra på vår sak, man vill ju inte riskera att hon får feber på dagis.
Synd att det ska bli så otroligt kallt imorgon, jag hade tänkt att vi skulle va ute en sväng om hon är pigg. Vi får väll se hur det går med det.

Har jag berättat om min mobiltelefon? Den som inte vill ladda batteriet? Den ger aldrig någon indikation på att den tar emot laddning, men laddaren är i varje natt och oftast har batteriet laddats något. Tyvärr måste jag nästan ständigt ha den i laddaren för att inte batteriet ska laddas ur...
I övrigt fyller telefonen alla mina behov. Förutom någon enstaka gång då jag önskar att jag kunde surfa med den. Det kan jag säga utan att skämmas, jag tillhör den generationen. 
Iallafall så har jag stora planer på att mobilen ska vara mig trogen så länge jag pluggar, är föräldraledig och sen pluggar lite till. Så i minst ett och ett halvt år ska den hålla! Om jag så blir tvungen att ladda batteriet varenda natt :/ hjälp så miljöovänligt!
Min present till mig själv när jag sen landar mitt drömjobb får bli en ny mobil. Så snälla telefonen, lämna mig inte! 

 


Åsa torgersson

Vad är ditt drömjobb?



PUBLICERAT: 2009-12-18, 14:15:09 | URL: http://torgersson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: