2009-08-04
 20:26:15

Tuttgalen!

Hehe.. och näe.. det är varken Lars eller Amelia jag pratar om. I den här familjen är det faktiskt jag som är galen i tuttar... här finns det tuttar i nästan varenda färg man kan tänka sig.. och idag var vi "tvungna" att köpa ett nytt 3-pack för att jag ville ha en grön som matchar Amelias grönprickiga byxor.


Titta så många fina tuttar!

Sen har vi fått tipset från Amelias dagisfröken till faster att det är väldigt bekvämt att ha namn nappar när man är på dagis. Förstå att jag inte har köpt sånna än?? Nu ska det beställas.
Haha, jag är ju helt koko!
Amelia använder i stort sett bara napp när hon sover och åker bil.. och ibland när hon är lite pömsig å vill mysa.



Jag har funderat på vad man ska se fram emot nu när semestern är över.. och vad passar bättre att längta till än Let's Dance!? Jippi! I början av nästa år är det dags för fredagkvällar med mexiansk mat och dans på tv!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: