2009-08-26
 20:15:38

Tack!

Tack för dom fina kommentarerna. Då hoppar jag över att lägga ner bloggen. Det kanske finns fler tillfällen till att skriva nu när jag inte jobbar hela dagarna. Och så har vi beställt en ny dator, så nu slipper man oroa sig för att den ska dö helt plötsligt och inte komma igång igen.

Lars har dragit på sig en dunderförkylning. Och smittat mig. Men jag är ju tjej så läget är inte lika allvarligt för mig. Det skumma är att pappa och Melle också är sjuka. Det betyder att nästan halva gänget från helgen blev sjuka på samma dag! Vilket sammanträffande!?
Hoppas bara att Amelia klarar sig så att hon inte blir sjuk när hon ska börja på dagis till veckan.
Hon har redan varit en levandes snor och slem maskin sen helgen då två nya kindtänder började ploppa upp.

Nu har jag bara två dagar kvar på jobbet. Det känns totalt overkligt. Men det kommer bli två kalaskula dagar för Cissi ska ta över efter mig och börjar redan imorgon!

                         Den här HP:n är på väg hem till oss nu...


Moffa

Det är ju klart att bloggen ska vara kvar.

Moffa måste få reda på vad han gör på helgerna.Samt det som Amelia gör under veckorna.

Moffa bestäm.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: