2009-08-02
 16:51:34

Slut på semestern!

Så där ja. Då var semestern slut. Jag säger då det, långa semestrar gör det bara svårare att gå tillbaka till jobbet. Jag har varit ledig en vecka och nu ser jag fram emot att jobba hårt imorgon igen!
Det var ett bra beslut att bara vara hemma den här veckan, Amelia har tagit sovmorgon nästan varje dag så jag har verkligen fått ta igen mig och ladda batterierna inför hösten.
Igår var vi på stråket under dagen och åt lunch med några gamla gymnasie- och eftergymnasietkompisar. Det var supertrevligt att träffa dom igen.
Idag har jag, Jessica och Amelia varit på badet och plaskat omkring. På vägen hem skulle jag kolla om hennes mittentand på övre tandraden var på väg...
men istället märkte jag att hon har fått två kindtänder. Man ser dom ju inte så det var väll inte så lätt att veta. Det var nog första gången hon inte hade tandfeber.
Fast jag vet ju inte när hon fick dom...

Well, nu har Amelia däckat i vagnen, Lars spelar Zelda och jag ska laga mat.

Tjingeling!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: