2009-08-27
 21:22:46

Sänk ju veli mutshhh

Idag knockade förkylningen mig totalt. Den vann.. efter halva jobbdagen var jag tvungen att be Lars och Amelia komma och rädda mig. Sen spenderade jag resten av eftermiddagen i sängen.
Det blev alltså ett abrupt slut på min tid på Arbetsförmedlingen. Det var jättetråkigt att lämna mina härliga kollegor, alla var inte ens där. Men det var som så overkligt att jag inte förstod vad som hände. Jag ska gå dit och fika med dom nästa vecka tänkte jag.

Efter middagen kom Jessica och Crippe med en present till det blivande dagisbarnet. Hon fick ett coolt Mumin set i form av en jacka, en body och ett par byxor. Åh så fin Amelia kommer att vara på tisdag!


                                Hihi ett mumin troll till stor trollet själv

Nu blir det vila resten av veckan för jag vill så gärna vara pigg på måndag när skolan börjar. Jag är så less på att gå runt och vara trött och sliten hela dagarna. Jag har redan bestämt mig för att bli piggare, öka koncentrationen och förbättra tankegången och minnet så ska jag komma igång med träningen och sova ordentligt. Det ska bli fantastiskt skönt att kunna ta sig till gymmet eller simbassängen på dagtid, när helst man känner för det!


Anonym

Ja men du får inte vara på badet för mycket, du ska ju dit och åka rutshka.... träna med oss också :-)


Crippe

Jag skrev faktiskt mitt namn men det försvann!

skitblogg.se.....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: