2009-08-24
 19:33:04

Nya utmaningar

Nästa vecka händer det grejjer.

På måndag börjar jag studera vid Mittuniversitetet. Jag ska läsa magisterprogrammet i Marknadsföring och Management. Det ska bli otroligt roligt att plugga igen.

På tisdag börjar Amelia på dagis. Inte en dag för sent om ni frågar mig. Det är värre för pappa Lars som oroar sig och är rädd att det kommer att bli tomt utan henne på dagarna. Men Amelia kommer med all säkerhet att trivas som fisken i vattnet med de andra barnen och allt hon kommer att få göra på dagarna.

Bloggens framtid hänger löst... Jag skriver aldrig och anledningen till att den fortfarande finns kvar är för att vi inte vet vart Lars kommer att jobba i höst. Jobbar han borta på veckorna bloggar jag mer. Blir han kvar i stan slutar jag nog skriva.

Well.. nu vet ni vad som händer för oss inom den närmsta framtiden.


Elias.

Meeeeeeen, du kan ju inte sluta med bloggen eller.. Funkar inte, gör som jag, skriv bara när du har tid och vill, det behöver inte vara ofta:D. Jag är ett stort fan av din blogg, så ha kvar den!


Elias

Jaha, det låter så.. Näee han ska minsann inte komma undan, det finns piller att äta! Sen förut idag när jag hälsade på så fråga jag t.o.m om han höll på å bli sjuk, men det va han inte på väg att bli... Men frågan är vad som hände sen då:S


Linda

Tycker inte du ska sluta skriva.. är tydligen ända sättet att se å höra hur du och din lilla familj lever livet :) Kram



PUBLICERAT: 2009-08-25, 22:26:55 | URL: http://www.enungmammasvardag.blogspot.com
Jessica

Klart du ska blogga



PUBLICERAT: 2009-08-26, 19:25:23 | URL: http://jessicaaaaaa.blogg.se/
Crippe

Ja, keep bloggin´!

Annars kanske jag måste börja och det blir ingen rolig historia



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: