2009-08-29
 18:54:04

Nu går jag på reserven

Åh så trött jag är. Idag har jag inte hunnit vila nått utan det har varit full rulle sen klockan sju. Och det känns vill jag lova. Jag och Amelia var på stan för att handla penna och anteckningsblock till mig. Det blev också ett linne till mig, plus en mössa, ett par byxor och ett par leggings åt Amelia. Sen tog vi en sväng i Lillänge där jag köpte en scarf och ett par skor. Det är första gången som jag har unnat mig något sen vi fick Amelia, så det var tiden. Vi har också hunnit med en blåbärspromenad och tvättstugan, men nu är jag däckad.
Det är tur att Lars ska kliva upp dundertidigt imorgon för att fiska/fjällvandra, det betyder att det blir en tidig kväll ikväll.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: