2009-08-30
 16:29:57

God fiskelycka?

Idag har det inte hänt mycket. Jag och Amelia har promenderat till Konsum med moffa. Sen så har golven dammsugits och torkats.. och nu ligger jag och blundar i soffan medans Amelia sover i sin vagn (imponerande att jag kan blogga samtidigt va!?)

Lars, Elias och hans kompis är på väg tillbaka från Bydalsfjällen. Dom har vandrat omkring på fjället och fiskat i sex olika tjärnar utan att få en enda fisk. Stackarna. Men såklart var det en trevlig tur ändå och jag väntar spänt på att få se bilderna. Så snart jag har blundat färdigt ska jag laga till öringarna Lars fick förra helgen så att killarna får smaka på någon slags fisk idag iallafall. Till fisken blir det pressad potatis och Anne-Lies goda citronsås. Mums.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: