2009-08-28
 22:26:33

Blåbärspromenad

Jag har varit hemma från jobbet idag också. Dagens kraftansträngning och höjdpunkt blev min och Amelias promenad då vi passade på att plocka blåbär. Jag plockade och Amelia mumsade blåbär tills hon somnade.

Jag och Lars hade en liten tävling. Han beställde vår dator i tisdags från Webhallen och jag beställde min kurslitteratur i onsdags från Amazon.com. Så vi tävlade om vem som fick leveransen snabbast. Tro på sjutton att jag vann med två timmars marginal. Mina böcker skickades från USA (västkusten dessutom) i onsdags och DHL knackade på min dörr klockan 14:00 idag fredag! Lars beställde datorn på tisdag morgon, den skickades på onsdagen och var redo att plockas upp på Odensport idag klockan 16:00. Jippi, jag vann!

              Så då passar jag på att visa vilken stjärna till pojkvän jag har.

         



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: