2009-04-30
 22:17:04

Man lär sig nått nytt varje dag...

Hehe.. idag har jag lärt Amela nått nytt. Tänkte att pappa Lars skulle få lite mer att göra när han är hemma på dagarna :P



Annars så är det väll sådär med lilla tjejen. Hon är på bättringsvägen. Hon fick lite feber tack vare ettårs-sprutorna i kombination med nya tänder. Och så har hon magont och lite hosta. Så för första gången sover hon faktiskt mellan mig och Lars. Så rätt vad det är vaknar man av att nån ligger och pillar en i ansiktet. Eller försöker sätta sig upp, men dunsar ner i madrassen med näsan först av utmattning (klockan 4 på morgonen är varken vi eller vår tjej pigg).

Förutom det så Jessica back in town. Fast jag hade precis lagt Amelia när hon tittade förbi.

Nu ska jag ta mig sjutton dansa soldansen, för det vore otroligt trevligt om det blev finväder hela helgen igen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: