2009-04-22
 12:10:19

Lars lurad i radio

Jag lyssnar på NRJ på jobbet på dagarna. Deras morgonprogram med Knappen & Hakim är överlägset sjukt jäkla kul. Plus att dom har exakt samma humor som Lars. Varje morgon har dom ett "Wake-up Call"
där dom lurar nån stackare. 

Som den snälla flickvän jag är anmälde jag Lars och idag ringde ringde Hakim upp för att köpa Lars skyline som ligger på blocket!
Haha. Mer säger jag inte.

Ni får lyssna på NRJ dom kommande dagarna för jag har ingen aning om när det sänds. Wake-up callet sänds 7,15 och sedan runt halv nio, kvart i nio plus flera gånger under dagen. Dom lägger också ut det i deras blogg. Jag lägger upp en länk när det finns där.
NRJ hittar man på http://www.nrj.se/ om man t.ex. bor i Östersund där det inte sänds :P


Elias

Hahahahahahaha, det måste jag bara höra! Fy fan vad roligt:D.



PUBLICERAT: 2009-04-22, 23:09:12 | URL: http://eliasg.blogg.se/
Vero

Sjukt kul! jag väntar med spänning :) Undra hur D skulle reagera om jag gjorde liknande till honom. hihi...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: