2008-11-18
 21:36:10

Bäbiskilon

Oh my god. Så här såg Heidi Klum ut åtta veckor efter att hon hade fått sitt tredje barn! Jesus.. är det så man ser ut efter tre bäbisar ska jag skaffa barn på löpande band. Fast mina extrakilon är fortfarande kvar.. dom liksom sjönk från magen ner över arslet och låren och stannade där. Å så får man dåligt samvete när man ser sånna som Heidi Klum. Som i verkligheten får rumpan piskad av en personlig tränare och har en kock som lagar smal mat hela dagarna. Det sägs t.o.m. att dom gör kejsarsnitt och fettsugs när dom ändå ligger på operationsbordet. Vad händer sen när skvallerpressen kablar ut bilder på de här "perfekta" kvinnorna? Jo... vi andra "vanliga" nyblivna morsor får jordens sämsta självförtroende. Vi andra tjejer vill ju också se ut sådär.. och det är ju därför skvallertidningarna säljer.. för att vi så köper illusionen om ett perfekt liv och utseende med hull och hår. Jag fick iallafall världens sötaste bäbis på köpet med mitt hull!


Therese

Äh jag tycker att hon ser ut som en strandad val.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: