2008-11-17
 20:21:58

Oj, vardagsrums mattan fick en kopp te över sig!

Grattis Madde!
Att jag inte har tänkt på det här förr. Så himla smart! Att sparka ner tekoppen från bordet och rakt på mattan.. Jag är allvarlig. Nu måste jag ju verkligen tvätta den. Den har varit skitig och behövt en tvätt sen ett halvår tillbaka, men när det inte har varit nån panik har det liksom inte blivit av. Men nu serrni, imorgon bitti traskar jag raka vägen till grovtvättstugan. Om jag hittar dit.
Att skaffa en vit vardagsrumsmatta var inte det smartaste jag gjort.. det funkade ett helt år i förra lägenheten, bara för att vi nästan aldrig var i vardagsrummet... men nu när vi är här hela tiden så har den blivit mer gråmelerad liksom. Men imorgon ska det bli ordning på torpet!

Nu ska jag gå å göra mig en ny kopp te.


Brunkullans röda te. Världens godaste. Måste smakas, ni kommer aldrig dricka ett annat te igen..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: