2008-11-18
 22:18:19

Jobba i fjällen

Lars å Niklas i Sälen måste ju ha en av de skönaste arbetsmiljöerna man kan tänka sig. Tänk att få jobba i fjällen! Det skulle verkligen passa mig. Så om du har ett företag som heter t.ex. SkiStar så är du varmt välkommen att slå mig en signal. Eller kanske Copperhill.. jag kan erbjuda mina tjänster som t.ex. Quality Control Manager... jag kan utan problem kvalitetstesta spaavdelningen, maten, hotellrummen.. you name it, I GOT IT!!

Om jag inte får jobba i fjällen är plan B att skaffa en stuga. Men med tanke på att ett fritidshus idag kostar lika mycket som en villa (och då kanske man får nöja sig med en liten andel av stugan!) så får jag vänta tills jag är pensionär innan jag har jobbat ihop dom pengarna, om inte längre. Så därför spelar vi på lotto och joker med avsikt att vinna drömvinsten. Som ni förstår har inte drömmen gått i uppfyllelse än. Förrförra helgen vann vi 80 kronor på jokern. Vi får spela länge om vi ska vinna ihop en stuga.

Nå väl. Nu ska jag drömma på ett helt annat plan och det borde ni också göra!

God Natt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: