2008-11-29
 17:20:28

Idag är det ju inte måndag...

Som ni kanske märkt kom vi inte alls hem i måndags. Vi blev kvar i Lofsdalen tills i onsdags. På tisdagen fick jag lite ont i magen.. Onsdagsmorgonen tillbringade jag med mina tre ovänner Tant Magont, Herr Illamående och Fröken Kasta Upp. Sen mitt på dagen mådde jag bättre och vi åkte hem. På kvällen kom ovännerna tillbaka och efter att Tant Magont bytte skepnad till Tant Kan-varken-stå-sitta-eller-ligga-för-att-det-gör-så-jävla-ont åkte jag in på akuten. På torsdagen blev jag en blindtarm fattigare. Och nu efter mycket tjat är jag äntligen hemma! Och vem har inte bråttom hem när man blir mött av en ängel som den här?



Amelia blev sju månader igår!

Och med andra ord har jag samlat på mig fyra ärr på magen på sju månader minus en dag! Inte illa va!? Ett kejsarsnitt och tre ärr tack vare titthålsoperationen i torsdags. Har ni några förslag på vad mer jag kan hitta på för att bättra på samlingen är ni välkomna att höra av er!

Frid på jorden,
Scar Tummy


Anders B

Mäh!! Jag sitter precis och kollar på Emergency på tv. Fast ingen blindtarm! Än . Hoppas du mår bra.


Madde

Okej ingen blindtarm.. men dom kanske körde ner en sån där tub i halsen med en slang så att man kan andas lättare? Det gjorde dom på mig! Ballt va!? Det har man ju sett på tv... Sen var jag hes i flera dagar!


Alina

Hej! Undrar om du har lust att tipsa om någon bra film? :) Ha det bra!



PUBLICERAT: 2008-11-30, 16:06:33 | URL: http://emmiealina.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: