2008-11-17
 12:40:42

Äntligen kyrkis igen

Nu när Amelia inte är snuvig längre kunde vi äntligen gå på kyrkis igen! Där leker vi med andra barn, pysslar, har sångstund m.m. 

(Amelia, Olivia och Saga)

Det var meningen att Lars skulle va kvar i stan å jobba den här veckan, så jag hade sett fram emot träning och simning mest varenda kväll. Men när han kom på jobbet imorse fick han istället vända hem och packa för att åka till Sälen. Så jag och Amelia har PF igen den här veckan. Eftersom att han inte hade hunnit gjort några matlådor att ta med sig tömde han kylen.. och fick med sig hela en öppnad créme fraiche burk, två halvfulla salsa burkar, en burk hackad lök.. och ett makaronpaket. Ha ha.. det var verkligen fattigt i kylen när man inte har handlat mat på länge.
Själv har jag nu under tiden slängt ihop lite pannkakor gjorda på dinkel och ska nu kasta i mig dom för att hinna städa innan Amelia vaknar.


Lil Sis'

Men hallå! Varför frågar du inte mig om jag kan passa lill tjejen då TASKIGT



PUBLICERAT: 2008-11-17, 13:49:56 | URL: http://you know
Angelica

I löööööv your blog va, men nu när jag varit duktig att uppdatera lite mer än vanligt så ska jag checka din så har du hunnit att skriva miljoner med inlägg...oj så driftig!! Fast det har du ju alltid varit gumman. Ska skriva lite mer jag oxå!!kram, amelia ser underbart go ut by the way!! :)



PUBLICERAT: 2008-11-19, 06:35:58 | URL: http://angelicavestin.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: