2008-12-10
 21:06:19

Wednesday = Hump Day



Då var det onsdag och nu blir veckan bara bättre. Näe.. det kanske stämmer för er som jobbar.. men jag är ganska dagavill å dömmer inte dagen efter sitt namn längre.

Idag har jag äntligen fått iväg bilen till Berners för att koppla ur airbagen. Fick en prisuppgift och det vart otroligt mycket billigare än väntat.. och så fixade dom till stereon som man tidigare måste låsa upp med kod varje gång man startade bilen på köpet. Killen som hjälpte oss var noga med att poängtera att man får det lilla extra när man kommer till Berners! Haha. På fredag blir iallafall airbagen urkopplad.

Förutom det har Amelia ätit hundra gånger, vi har gått på en promenad och spelat tv-spel. That's it.

Nu är det Grey's Anatomy (men jag orkar inte kolla).. hörde ni att hon som spelar Dr. Hahn fick sparken förra månaden!? Och att George ska sluta för att hans rollfigur inte får så mycket plats i serien..

Istället ska jag duscha och läsa en bok.. sen ska jag sova och sen är det bara 2 dagar kvar tills Lars kommer hem.

Kraaaaaam



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: