2008-12-01
 13:02:52

Tjohooo!

Nu är det måndag igen. Jag och Amelia har redan varit på kyrkis och sjungit och dansat, haha.

Det har varit en lugn helg. I lördags julpyntade vi... fast julgardinerna var för långa å fick inte komma upp än.. och sladden till staken var för kort.. så den lyser inte än... ja.. vi har med andra ord en bit kvar på pyntandet.
Igår hade vi glöggpremiär! Å så mysigt det är med glögg!

Lars är i Åre och jobbar den här veckan. Tror att det är åt nån golvläggarfirma eller nått. Dom håller iaf på att fixa Copperhills entré.

Själv är jag ganska mosig i bollen efter operationen. Iofs kan man väll va det vilken dag som helst... skulle vilja ta en tupplur, men Amelia vaknade precis från sin. Och då kanske ni frågar er varför jag inte sov då, men då var det lunchdags för min del.

Ja just det.. igår gjorde jag egen barnmat åt Amelia (dom där burkarna man kan köpa smakar ju blä!). Jag gjorde lax. potatis och ärtor åt henne och det var så himla gott att jag hade kunnat ätit upp det själv!

När nu ska vi leka. Eller kanske lära oss att krypa.. eller varför inte att gå!?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: