2008-12-22
 10:50:11

Sovmorgon?

Idag blir det stan igen. Amelia får följa med. Tanken var att vi skulle va där när stan öppnade... men en viss liten tjej har visst tagit sovmorgon! Jaja.. jag får väll vänta lite då...
Nu ska vi fixa julklapparna jag inte har fixat dom andra två dagarna jag har ränt på stan.

Dagens schema ser ut ungefär så här:

* Åka på stan

* Gå på promenad med Veronica, Anne-Lie och hundarna

* Handla mat

* Gå på systemet

* Ha tvättstugan

* Sola min bleka nuna

...ser ni vad mycket att göra.. och bäbisen ligger och sover som en liten ängel!




Elias

Epa-Madde:P? hur tänkte du med det namnet då:O?

Jaa, det var ju lite synd att jag inte satt i kassan, då hade det blivit lite billigare;) Men trevligt att jag fick en liten pratstund med er iaf:D



PUBLICERAT: 2008-12-22, 18:59:31 | URL: http://eliasg.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: