2008-12-18
 14:58:16

Så där ja..

Då var omega 3 behovet uppnått även den här veckan.

Äter ni fisk tre gånger i veckan?

Det har jag gjort nu.. den där pestopastan jag gjorde i måndags har nämligen blandats med fisk nästan varje dag.. två gånger med rökt lax och en gång med tonfisk och crème fraiche. Inte så kreativt, tack jag vet =)

Jag träffade nyligen en dietist som hade en klient som åt mycket kaviar på frukostmackorna varje morgon. Den kaviaren räckte för att han skulle fylla sitt omega 3 behov. Intressant va!? Fast det var ganska mycket kaviar tydligen.


Anders B

Se till att inte snön försvinner tills jag kommer upp :(


Anki

Ja det låter ju bra med kaviar...fast det innehåller väldigt mycket socker oxå. Men det gör ju inget om man blir ju bara tjock och smart! Hälsa din dietist det. Puss o Go'jul!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: