2008-12-12
 11:11:59

Platt

God morgon!

Mmm.. idag har vi tagit lite sovmorgon.. det dröjde ända till cirkus halv nio innan jag och Amelia joinade Lars i vardagsrummet för frukost. Lars blev utvisad till soffan igår kväll när han snarkade värre än en elefant (om dom nu snarkar).

Vi hann t.o.m. ta en morgonbild på Amelia



Sen när hon somnat igen slet jag fram min platttång som fått samlat damm den senaste tiden..



Det var meningen att Lars skulle va hemma idag.. så jag hade sett fram emot att äntligen få gå och gymma. Men så ringde hans jobb och han fick fint åka till Gällö och fixa en snökanon. Så det blir inge mer träning än en promenad idag.

Klockan 14 ska vi på BVC för att mäta och väga the baby. Den 12:e november vägde hon 6190 gr.. så vi får se hur mycket hon har gått upp nu. Kommer inte ihåg hur lång hon va... 61/62 kanske.. (men det brukar skifta med vem som mäter).

Appropå viktuppgång så väger tydligen en blindtarm 2.5 kg. Det är iallafall vad jag har gått ner efter operationen. Jippi!

Näe.. nu ska jag leta upp Britney's nya video. Har ju fått tillbaka min lap top med ljud.
Sen ska jag installera Spotify, Thank you very much Bergvall!


Anders B

No problemas! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: