2008-12-08
 22:00:47

Men åååh

För typ 2 månader sen hittade jag klänningen Amelia ska ha på sig på julafton. Fast jag köpte den inte för att det kändes så konstigt när det var så lång tid kvar. Så nu har den ju sålt slut på stan, men funnits på nätet... och gjorde även så när jag kollade idag vid 2-tiden. Men så kändes det så konstigt att bara beställa EN bäbisklänning.. och jag hittade verkligen inget annat att beställa.. så jag skulle fundera på saken.

Och vad tror ni händer!?

Dom har plockat bort den under dagen!!!!

Den har inte ens haft nån varning att den började ta slut.. ni vet hur det syns vilka storlekar den är slutsåld i.. den fanns kvar i typ alla storlekar.

Ja ja.. nu får jag väll gå på stan och leta nått nytt då. När jag nu ska ha tid med det.. nåväl.. måste väll handla julklappar snart också...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: