2008-12-28
 17:08:09

Gräfsåsen

Idag vaknade jag och kunde knappt få upp ögonen.. när jag märkte att det var molnfritt och några minusgrader insåg jag att det var dags för en stor dos friskluft. Så jag, Lars och Amelia tog bilen upp till Gräfsåsens skoterbana där vi mötte upp Matte och Henke på deras skotrar. Sen grillade vi kolbulle och korv och körde skoter.


Amelia i hennes nya babypulka


Mmm... kolbulle


Amelia fick äta korvbröd

Förresten så fyllde Amelia 8 månader idag!


aina

hej, vilka härliga vinterbilder =) Såg riktigt mysigt ut. Hoppas julen varit bra, hos oss har det varit fullfart + att vi varit sjuka så nu är jag på jobbet och ska vilka upp mig..haha.. eller inte. Hoppas att ni mår bra, vi hörs snart. kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: